Liebherr SIFNdi 4556 Prime NoFrost - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Freerk 24-08-2024

Aanrader

Wat een geweldige vrieskast. De ruimte is volledig geoptimaliseerd. Extra vrieselementen helpen bij stroomuitval de inhoud langer bevroren te houden. En als klap op de vuurpijl slecht 25 % elektriciteit nodig t.o.v. de Miele voorganger uit 2004. Verlengde garantie tot 8 jaar na aankoop. De prijs is er naar, maar dan heb je wel kwaliteit in je keuken staan.

Pluspunten

• Zuinig
  • Veel ruimte

Minpunten

Fons 06-08-2024

Liebherr, goede kwaliteit en heel energiezuinig!

Onze vorige inbouwvriezer was ook een Liebherr en heeft probleemloos 16 jaar lang ons van perfect bevroren levensmiddelen voorzien. De vriezer was waarschijnlijk nóg wel enkele jaren meegegaan, maar omdat we ook aan een nieuwe koelkast toe waren, hebben we de vriezer ook meteen maar vervangen.
De keuze voor Liebherr was eenvoudig: naast die lange levensduur zijn de Liebherr koel- en vriesapparaten de meest energiezuinige op de consumentenmarkt.

Pluspunten

• kwaliteit
  • energiezuinig
  • uitstekende service

Minpunten

• Smart-functies prijzig

Kobus 28-07-2024

Bevalt erg goed, een aanrader.

Na 15 jaar trouwe dienst van de LIEBHERR IG1956, nu de LIEBHERR SIFNdi 4556 gekocht. Een uitstekende vriezer met veel bedieningsgemak. Een goede prijs / kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• prestatie
  • prijs kwaliteit

Stephan 27-06-2024

Top vriezer en FLUISTERSTIL! Goede keuze!

Vanwege het binnen een jaar kapotgaan van een Atag vriezer, bewust gekozen voor een ander merk. Uitgangspunt was inbouwhoogte 140mm (zijn er niet zoveel), kwaliteit en lage geluidproductie.
Nu een tijdje in gebruik: prima inhoud en in tegenstelling tot veel concurrentmerken 6 lades wat erg prettig is. Verder is de vriezer werkelijk fluisterstil!
Kortom, mocht er in toekomst nog eens een vriezer of koelkast nodig zijn: dan wordt het een Liebherr.

Pluspunten

• fluisterstil
  • 6 laden
  • prima inhoud
  • wifi blijkt toch handiger dan gedacht